Plán na červenec

24. června 2012 v 13:56 | Babou |  plány
Hezký den, holky!
Rozhodla jsem se sepsat si plán na červenec, abych věděla, čeho se mám držet... mám taky jeden velikej plán na celé prázdniny, týká se mě celkově (studium, práce, kamarádi, sport, koníčky), ale ten tu zveřejňovat nebudu :). Tenhle plán se bude týkat jednak timemanagementu dne a jednak cílů, které bych si za červenec chtěla splnit. Já vím, že to zní celkem dětinsky, ale fakt mě baví odškrtávat si jednotlivé položky :D (a že jsem si jich už od dubna, kdy jsem si ten seznam založila, odškrtla už hodně - jsem na sebe pyšná!)

Nesehnala jsem na léto žádnou brigádu, ale jelikož si jako zaměstnanec na fakultě vydělám přes akademický rok dost, rozhodla jsem se udělat si prázdniny se vším všudy. Bydlím jen s mámou a sestrou. Máma je pořád v práci a sestru nějak extra nezajímám (14 let, puberťačka), takže budu prázdniny trávit podle svýho. Na červenec mám naplánovánou dovolenou s přítelem (týdenní stanování), jedny závody, víkend u kamarádky, víkend se svojí partou. Kromě dní, na které mám naplánované předešlé aktivity, chci hodně sportovat a hlídat se. A všude jinde taky, ale jistě uznáte, že tam se to bude dělat o něco hůře.

Chtěla bych "krabičkovat" - připravit si jídlo na celý den do takových hezkých barevných krabiček. Malé porce, dobrá skladba stravy. Dopoledne sacharidy, oběd tuky, večer bílkoviny. Inspirace mám dost, zdravou stravou se zaobírám už delší čas a bývaly doby, kdy jsem měla "pekáč buchet"na břiše.. jenže to byly taky ještě doby, kdy jsem byla opravdu hodně dobrá ve sportu. A doby dávno minulé, jak mi připomíná pokaždé zdrcadlo. Nicméně, já chci být pozitivní, a proto si říkám, že to všechno nějak půjde :) Jen být silná a mít z toho radost. Vždyť dělám něco pro sebe!!

Pít chci jen vodu a zelený čaj. To pro mě nebude problém, piju takhle i teď. Jen piju opravdu hodně málo, takže to se bude muset změnit.

Cíle na červenec:
1. dostat se alespoň na 72 kg
Myslím, že je to docela reálný požadavek. Čtyři kila nejsou tak hrozná a vážila jsem se, když jsem měla mns, takže nějaké to kilo půjde dolů i tím :). Hladovkami rozhodně hubnout nebudu, chci shazovat jen tuk. Vím, o kolik je to těžší, ale taky je mi jasné, že tělo mi za tohle bude vděčné!

2. pít každý den 2.5 l vody
Opravdu, opravdu, opravdu bych měla začít víc pít. 2.5 l je podle mě optimální začátek.

3. chodit třikrát týdně na trénink
..a to poctivě! Když nebudu mít nějakou dovolenou nebo nějaký jiný, vážný důvod, proč tam nejít. Teď, když je teplo, bude na stadioně radost něco dělat :). Mám svůj tréningovej plán, tak ho budu dodržovat, to mi problém nedělá. Budu trénovat i na závody, začala jsem se zase umisťovat, tak proč toho nevyužít :))

4. jezdit na trénink na kole - (12 km x 2 = 24 km)
...stadion je ve městě, které je od mojí vesnice vzdálené 12 km, většina z toho se dá sjet po cyklostezkách. Kolo mám v pořádku, i když na něm celkem nerada jezdím..ale hecnu se. Celkem to bude dělat 24 km denně. V kombinaci s tréningem třikrát týdně si myslím, že to bude fajn :)

Pod perexem najdete o mnoho víc



Takže, k tomu rozvrhu dne:

budíček v 8:45 (ozkoušeno, tahle hodina mi na vstávání vyhovuje nejvíc)

snídaně v 9:00 + kromě snídaně vypít 500ml vody
svačina dopolední v 11:00 + kromě svačiny vypít 500ml vody
oběd v 13:00 + kromě oběda vypít 500 ml vody
svačina odpolední - pokud budu mít tréning: vynechávám, nedělá mi to dobře + na tréningu vypít 1000 ml vody
- pokud budu doma: v 16:30 + kromě oběda vypít 500 ml vody
večeře 1 v 19:00 + vypít 250 ml vody
večeře 2 v 22:00 + vypít 250 ml vody

pokud budu mít hlad - čaj (neslazený) - obzvláště mě to chytá k večeru

Celkem 6 jídel, 2.5 l tekutin (v případě tréningu 3 l), časování po dvou - třech hodinách. Ušila jsem si to "na míru" podle svých potřeb, aby se mi to dobře dodržovalo. Největší problém mám s rozestupy jídel plus s jejich porcemi, to by mi měli pomoct vyřešit krabičky a časovač na mobilu, který mě bude upozorňovat. Ve dny, kdy budu mít tréning, vynechávám odpolední svačinu, protože tréning trvá čtyři hodiny a nedělá mi dobře jíst těsně před ním, v průběhu něj nebo těsně po něm.

Tréningový plán na červenec ještě nemám sestavený, ale hned, jak to stihnu, ho sem dám.

Fitspo k plánu

To by zatím bylo vše, držte se,
Babou
 

2 lidé ohodnotili tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama